چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

رای مظاهری قبل از دربی اعلام می‌شود| محرومیت یا ادامه بازی برای استقلال؟

  • کد خبر: ۵۴۰۹۴
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
رای مظاهری قبل از دربی اعلام می‌شود| محرومیت یا ادامه بازی برای استقلال؟
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به دنبال صدور رای پرونده رشید مظاهری است و قصد دارد تا قبل از دربی تکلیف این دروازه بان را مشخص کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، پرونده رشید مظاهری همچنان درانتظار صدور رای از سوی کمیته استیناف است. این بازیکن که با مجوز موقت در ترکیب استقلال قرار می گیرد به زودی درباره سرنوشت فوتبالی خود اطلاع و آگاهی خواهد یافت. آخرین خبرها از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حاکی از آن دارد که مظاهری همچنان با مجوز موقت برای استقلال بازی می کند اما چنانچه محرومیتی برای این بازیکن لحاظ شود خطری باشگاه استقلال را تهدید نخواهد کرد.

در این راستا صالحی، رئیس کمیته استیناف می گوید:«اگر رای نهایی تغییر کند و به سود باشگاه تراکتور اعلام شود ضرری متوجه تیم استقلال نخواهد شد و پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته نخواهد شد به این دلیل که باشگاه نقشی در جدایی او از تیم تراکتور نشده است. تا جایی که زمانی رشید مظاهری از تراکتور جدا شد گفتند وی قصد دارد به تیم پرسپولیس ملحق شود. بر اساس قوانین انضباطی اگر تیمی بازیکنی را ترغیب و تشویق به فسخ قرارداد کند و در نهایت ثابت شود حق با باشگاه بوده باشگاه مقصد محروم و حتی جریمه نقدی می شود و این آراء در گذشته صادر شده است.» به این ترتیب دروازه بان استقلال باید منتظر بماند تا کمیته استیناف رای نهایی او را صادر کند. اگر مظاهری محروم شود استقلال دیگر نمی تواند از این دروازه بان استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->